Home > Nieuws > Vacature voor Communicatie professional (m/v)

Vacature voor Communicatie professional (m/v)

02 april 2024

Stichting Johanniter Nederland is op zoek naar een:

Communicatie professional (m/v)

(voor 24 uur per week)

Gun jij een oudere met een zorgvraag een onbezorgde vakantie?

Gun jij een kind uit een minder bevoorrecht gezin een weekend genieten in de Efteling?

Gun jij een eenzame oudere feestdagen in gezelschap?

Zet dan je communicatie skills in voor Johanniter Nederland!

De functie

• Je bent verantwoordelijk voor de contentkalender en content creatie voor onze social media kanalen;
  • Je vindt het een uitdaging om het bereik van onze communicatiekanalen te vergroten;
  • Je beheert de website en je houdt de statistieken van Google Analytics bij (ervaring met SEO/SEA is een pre);
  • Je ziet kansen voor het verder opzetten en versterken van de (online) marketing en vertaalt deze naar concrete acties;
  • Je schrijft de teksten voor jaarverslagen, projectplannen en promotiemateriaal;
  • Je zorgt, samen met de redactievrijwilligers, voor de uitvoering en verzending van onze digitale nieuwsbrieven;
  • Je voert de eindredactie op geschreven teksten van je collega’s binnen het team.

Dit vragen wij

• Je hebt ten minste drie jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt Hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent digitaal vaardig, taalkundig sterk en schrijft helder en snel;
  • Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden en inlevingsvermogen in onze doelgroep;
  • Je bent resultaatgericht en beschikt voor een goede dosis doorzettingsvermogen;
  • Je bent creatief, initiatiefrijk, zelfstandig en kunt ‘out of the box’ denken;
  • Je hebt affiniteit met de onze stichtingsdoelstellingen en herkent jezelf in onze kernwaarden: sociaal, betrokken en behulpzaam.

Dit zijn wij

Johanniter Nederland is een stichting die zich richt op het domein Zorg en Welzijn en zich inzet voor mensen in onze samenleving die om welke reden dan ook kwetsbaar zijn. Ons doel is ontzorgen, plezier bieden en verlichten van eenzaamheid.

Dit bieden wij

Je gaat aan de slag in een essentiële functie in een organisatie die in beweging is. Het betreft een functie voor 24 uur per week met een dienstverband voor 1 jaar met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd. Het salaris is vergelijkbaar met schaal 7 van de CAO Sociaal Werk en er is een goede pensioenregeling.

Je werkt samen met een klein team van gemotiveerde en enthousiaste professionals vanaf een unieke werkplek: een monumentaal pand aan het Lange Voorhout in Den Haag, op 10 minuten lopen vanaf het Centraal station.

Geïnteresseerd?

Ben jij een gedreven communicatie professional en wil je met ons het verschil maken, dan kijken we uit naar je reactie! Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met Lidwien van der Reep, telefoon: 070 – 364 99 20. Solliciteer door je CV en motivatie voor 30 april 2024 te mailen naar info@johanniter.nl.