Home > Vakantieaanbod > Aanmelden

Voor gasten en vrijwilligers

Aanmelden als gast

U kunt zich aanmelden voor een Johanniter vakantie door het aanmeldformulier te downloaden en het volledig ingevuld aan ons toe te sturen. Vergeet niet de benodigde bijlagen bij te voegen. Welke bijlagen er in uw geval nodig zijn, blijkt uit het aanmeldformulier. Ontvangt u liever een papieren aanmeldformulier? Wij sturen u er graag een toe. Bel ons op 070 – 364 99 20 of vul het contactformulier in.

Aanmelden als vrijwilliger

Als vakantievrijwilliger begeleid je een vakantie voor mensen die niet zelfstandig op reis kunnen of willen. Bij de vakantieweken worden de meeste vrijwilligers ingezet in de zorg. Ervaring is een pre, maar niet voor elke functie een vereiste. Bij de andere vakanties verlenen de vrijwilligers geen zorg. De taken bestaan dan onder andere uit begeleiden, organiseren en koken. In alle gevallen geldt: enthousiasme is het belangrijkste.

Als je belangstelling hebt om mee te gaan als vrijwilliger, geef dit dan aan op het contactformulier. Wij nemen vervolgens contact met je op om te bespreken welke vakantie, welke functie en welke periode geschikt zou zijn.