Home > Vrijwilligerswerk > Vakantievrijwilligers!

Vakantievrijwilligers!

Wij kunnen jouw hulp goed gebruiken!

Johanniter Nederland organiseert al bijna zeventig jaar vakanties voor kwetsbare mensen die zonder hulp en begeleiding niet met vakantie kunnen. Bijvoorbeeld omdat ze een handicap hebben, oud of ziek zijn of door gebrek aan financiƫle middelen. Voor deze vakanties zoeken wij nieuwe vakantievrijwilligers.

Ben je verpleegkundige, verzorgende of fysiotherapeut (in opleiding)? Kun je koken voor groepen of verleen je graag hand- en spandiensten? Heb je affiniteit met onze doelgroepen? En ben je (bij voorkeur) tussen de 18 en 55 jaar? Ga dan een weekje of een lang weekend als vrijwilliger mee met een van de Johanniter vakanties. Wij kunnen je hulp goed gebruiken!

Bel 070 – 364 99 20 of mail naar info@johanniter.nl en we vertellen je graag meer.