Home > Nieuws > Inspirerend én gezellig bezoek uit Duitsland

Inspirerend én gezellig bezoek uit Duitsland

24 april 2024

Hoog bezoek vanuit Duitsland vorige week. De directeur van Johanniter Unfall Hilfe in Duitsland, Christian Meyer-Landrut, kwam op een regenachtige vrijdag naar het Lange Voorhout in Den Haag. Hij is een echte TOP-vrijwilligers want hij werkt 2 dagen per week onbetaald als directeur. En dat voor een organisatie met 30.000 medewerkers en 40.000 vrijwilligers. Dat is toch wel bijzonder.

Hij was in Nederland op bezoek bij familie en combineerde dat om even bij te praten met onze directeur Lidwien van der Reep. Beiden waren tot een jaar geleden tegelijkertijd bestuurslid van Johanniter International en kennen elkaar goed. Een inspirerend én gezellig bezoek! Na afloop was hij blij met de paraplu die Lidwien hem mee gaf.