Home > Nieuws > Nieuwe filmpjes online!

Nieuwe filmpjes online!

16 augustus 2018

Het Johanniter Schoolplein is een vraaggestuurde leeromgeving voor vrijwilligers, waarbij ontmoeten, plezier en ontspanning voorop staan. Voor het Johanniter Schoolplein zijn nieuwe filmpjes gemaakt die nu online staan. We hebben deze filmpjes gemaakt in samenspraak met DSV|verzorgd leven, een zorgorganisatie in de regio Katwijk waar meerdere Johanniter vrijwilligersgroepen actief zijn.

Vrijwilligers van DSV|verzorgd leven hebben ons aangeven over welke onderwerpen zij meer zouden willen weten. Voor een selectie daarvan hebben wij scripts geschreven, aan de hand waarvan in de afgelopen periode op verschillende locaties van DSV|verzorgd leven filmpjes zijn gemaakt.

We werkten niet met professionele acteurs; alle spelers en figuranten zijn vrijwilliger, zorgprofessional of bewoner op de locatie waar we filmden. We zijn heel blij alle inzet en betrokkenheid!

Benieuwd geworden? Klik hier om de filmpjes te bekijken.