Home > Nieuws > Inschrijving vakantieweken 2018 is geopend

Inschrijving vakantieweken 2018 is geopend

26 oktober 2017

Ook in 2018 organiseren we vijf vakantieweken voor mensen die niet zonder hulp of steun met vakantie kunnen. Een overzicht van de data en locaties vindt u hier.

Achter de schermen zijn we al druk bezig om er weer vijf geweldige weken van te maken. Wilt u ook een keertje met ons mee? Misschien samen met uw partner of mantelzorger? Download dan ons inschrijfformulier. Wilt u eerst meer informatie? Bel of mail gerust of stel uw vraag via het contactformulier. Wij hebben een informatieve folder die wij u kunnen opsturen en wij beantwoorden graag uw vragen.

Ook nieuwe vrijwilligers zijn altijd van harte welkom! Ervaring in de zorg is niet noodzakelijk. Affiniteit met de doelgroep wel. Omdat wij al zestig jaar ervaring hebben met het organiseren van deze vakanties weten wij dat er best wat van vrijwilligers gevraagd wordt. Maar de positieve indruk die deze weken nalaten op de vrijwilligers, de warmte, het contact, de onderlinge sfeer overtreft dat vele malen.

Heeft u belangstelling? Wij vertellen u graag meer! Bel of mail ons of stel uw vragen via het contactformulier.