Home > Vakanties > Data en locaties 2017

De Heerenhof, Mechelen

Data: 13 t/m 19 mei
Prijs: € 613,-

De Heerenhof is een monumentale, gerestaureerde kasteelhoeve, midden in het prachtige, glooiende heuvellandschap van Zuid-Limburg. Het ligt in het pittoreske dorpje Mechelen, dat zich kenmerkt door de vele vakwerkhuizen en zonnige terrasjes op loopafstand van het hotel. België en Duitsland liggen op nog geen tien kilometer afstand. Stadbezoekjes aan Maastricht, Valkenburg en Aken zijn heel gemakkelijk te maken. De Heerenhof beschikt over aangepaste kamers met hoog-laagbedden, tv en een aangepaste badkamer. Naast de gezellige lounge is er een prachtige binnenplaats met een zonnig terras.

20 t/m 26 mei: Mechelen, De Heerenhof

De Heerenhof, Mechelen

Data: 20 t/m 26 mei

19 t/m 25 augustus: Lemele, Het Landhuis

Het Landhuis, Lemele

Data: 19 – 25 augustus
Groepsgrootte: 25 gasten, 25 vrijwilligers
Prijs: € 613,-

Het Landhuis ligt aan de voet van de Lemelerberg op de Sallandse Heuvelrug. Dit is een prachtig natuurgebied met glooiende heuvels, heidevelden, zandverstuivingen en eeuwenoude bossen. De locatie is recentelijk geheel vernieuwd en van alle gemakken voorzien. Bij mooi weer is er een heerlijk terras. En mocht het eens regenen, dan zit u heel gezellig bij de open haard in de lounge. De ruime hotelkamers zijn indien gewenst voorzien van een hoog-laagbed en hebben een ruime aangepaste badkamer en een modern alarm-zorgsysteem.

9 t/m 15 september: Lunteren, Het Bosgoed

Het Bosgoed, Lunteren

Data: 9 t/m 15 september
Groepsgrootte: 25 gasten, 25 vrijwilligers
Prijs: € 613,-

Midden in Nederland, aan de rand van de Veluwe ligt groepshotel Het Bosgoed. Deze sfeervol gelegen vijfsterren groepsaccommodatie in Gelderland biedt u de rust van de natuur. Toch ligt ook de gezellige dorpskern van Lunteren op korte afstand. Rond Het Bosgoed bevindt zich een grote tuin met een verscheidenheid aan beplanting, waar wandelpaden u uitnodigen voor een ommetje.

11 t/m 17 november: Wezep, Hotel IJsselvliedt

Hotel IJsselvliedt, Wezep

Data: 11 t/m 17 november
Prijs: € 613,-

Deze vakantie heeft als thema kunst en cultuur. In een ontspannen sfeer kunt u genieten van bijzondere uitstapjes, lezingen en workshop. En natuurlijk is het hotel zelf, met het prachtige interieur, al een culturele beleving op zich. Hier kunt u heerlijk vertoeven als buiten de herfststormen razen. Het bijna tweehonderd jaar oude landhuis wordt omringd door honderden hectaren grond met boerderijen, tuinen, visvijvers en bossen. De kamers en badkamers hebben de nodige aanpassingen voor minder validen. Daarnaast beschikt het hotel over een beautysalon en een souvenirwinkeltje.