Home > Nieuws > Win een gratis vakantie

Win een gratis vakantie

09 januari 2017

Voor 2017 staan er weer vijf Johanniter vakantieweken gepland. Deze zijn bedoeld voor mensen vanaf ongeveer vijftig jaar die hulp of zorg nodig hebben tijdens hun vakantie. Ook familieleden en mantelzorgers zijn van harte welkom als gast! Klik hier voor meer informatie over de data en locaties.

2017 wordt bijzonder, want dan bestaan de Johanniter vakantieweken 60 jaar. Hier zijn wij trots op en wij willen dit graag samen met onze gasten en vrijwilligers vieren. In elke vakantieweek zal daarom op feestelijke wijze worden stilgestaan bij dit lustrum.

En dat is nog niet alles. Om ons 60-jarig bestaan extra luister bij te zetten, geven we in 2017 een vakantieweek cadeau! Meer informatie over deze win-actie vindt u hier.