Home > Nieuws > Wij zoeken een nieuwe collega!

Wij zoeken een nieuwe collega!

08 december 2022

Johanniter Nederland is per direct op zoek naar een Officemanager. Als officemanager ben je de spin in het web van ons kantoor. Je bent enthousiast, kunt goed organiseren, werkt nauwgezet, kunt goed uit de voeten met het Microsoft Office-pakket, beschikt over goede schrijf- en spreekvaardigheden en hebt een zelfstandige, flexibele en proactieve werkhouding.

De taken

• Je bent coördinerend aanspreekpunt voor verschillende kantooraangelegenheden.
  • Je verzorgt de administratie en communicatie voor fondswervende activiteiten
  • Je handelt inkomende post af en draagt zorg voor uitgaande post en mailings.
  • Je bent het aanspreekpunt voor leveranciers en dienstverleners.
  • Je bent verantwoordelijk voor inkoop en voorraadbeheer.
  • Je ben intern het aanspreekpunt voor ICT-kwesties en de contactpersoon voor de externe ICT-dienstverlener.
  • Je organiseert verschillende periodieke evenementen zoals de jaarlijkse vrijwilligersdag
  • Je beheert de archieven en documentatiesystemen.
  • Je bent praktijkbegeleider van een stagiair.
  • Je helpt collega’s waar nodig,

Wie zijn wij

Johanniter Nederland is een stichting die zich inzet voor mensen in onze samenleving die om welke reden dan ook kwetsbaar zijn. Dit kunnen oude of zieke mensen zijn, maar ook dak- en thuislozen of mensen die vanwege een andere oorzaak ondersteuning nodig hebben. Ons doel is ontzorgen, plezier bieden en voorkomen van eenzaamheid. Wij doen dit met de hulp van ongeveer 4.000 vrijwilligers. De vrijwilligers zijn actief in lokale vrijwilligersgroepen in zorg- en welzijnsinstellingen en begeleiden de vakanties die wij organiseren voor kwetsbare doelgroepen.  Al deze activiteiten worden ondersteund en gecoördineerd door ons kantoor in Den Haag. Hier werken we met een klein team van enthousiaste professionals.

Dit bieden wij

Je gaat aan de slag in een veelzijdige functie in een organisatie die in beweging is. Je werkt samen met een klein team van gemotiveerde collega’s. Het betreft een functie voor 24 uur per week en een dienstverband voor 1 jaar met uitzicht op verlenging. Het salaris is vergelijkbaar met schaal 6 van de CAO Sociaal Werk en de werkgeversbijdrage voor de pensioenregeling is vijftig procent.

Solliciteren

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Lidwien van der Reep, telefoon: 06 – 104 736 85. Je CV en motivatie ontvangen wij graag vóór 1 januari 2023 per e-mail: info@johanniter.nl