Home > Nieuws > Vrijwilligers gezocht voor Stichting Wielewaal!

Vrijwilligers gezocht voor Stichting Wielewaal!

11 juli 2019

Stichting Wielewaal en Johanniter Nederland delen een gemeenschappelijke, maatschappelijke betrokkenheid. Wielewaal verzorgt vakanties voor mensen met een verstandelijke beperking en maakt logeerweekenden en vakantiedagopvang mogelijk. Ook dit jaar zijn zij weer op zoek naar vrijwillige reisleiders, assistenten en verpleegkundigen.

Momenteel is er een vrijwilligers en recreatieleiders/verpleegkundige-tekort voor de komende activiteiten van stichting Wielewaal. De onkosten worden volledig vergoed (reis- en verblijf).

Ga jij mee met Wielewaal en begeleid jij een vakantie deze zomer? Meer informatie over vrije plaatsen voor vrijwilligers vind je hier.

Enthousiast en wil jij je graag opgeven of meer informatie?

Bel op werkdagen tijdens kantooruren via 088 122 44 00 en vraag naar Saskia Awater van Stichting Wielewaal.

Mailen kan ook naar info@wielewaal.nl.