Home > Nieuws > Op naar de vakanties in 2023!

Op naar de vakanties in 2023!

02 november 2022

Met heel veel plezier kijken wij terug op zes gelaagde Johanniter vakanties in 2022. En we hebben er dit jaar nog twee voor de boeg: de Kerstvakantie en de Oud & Nieuwvakantie. Eindelijk weer een jaar waarin alle vakanties kunnen doorgaan zoals gepland. Laten we hopen dat dit in 2023 opnieuw het geval is, we gaan er wel van uit!

We hebben weer een mooi vakantie-programma samengesteld met vier zorgvakanties, een Eftelingvakantie voor kinderen uit kansarme gezinnen en twee vakanties rond Kerst en Oud & Nieuw voor eenzame ouderen.

Na het plannen en vastleggen van locaties is nu de tijd aangebroken om de vakanties in te vullen. Dat begint met de vrijwilligers, zonder hen zijn de Johanniter vakanties niet mogelijk. Sinds vorige week kunnen vrijwilligers die in 2023 een vakantie willen begeleiden zich inschrijven.

Nu volgt het werven van de gasten. Alle gasten die eerder met een Johanniter zorgvakantie zijn mee geweest ontvangen deze week de aanmeldformulieren. Nieuwe gasten zijn uiteraard ook van harte welkom. Ter promotie van de Johanniter vakanties stonden we daarom onlangs op een informatiebeurs voor ouderen in Den Haag.

Belangstelling om ook mee te gaan als gast of vrijwilligers? Nieuwe mensen zijn altijd welkom! Meer informatie over de vakanties vind je op deze website onder de tab ‘vakanties’. En bel of mail gerust als er nog vragen zijn.