Home > Nieuws > Goed nieuws over de Johanniter vakanties!

Goed nieuws over de Johanniter vakanties!

21 juni 2021

Het was droevig gesteld met de Johanniter vakanties de afgelopen anderhalf jaar; in 2020 moesten we de ene na de andere vakantie vanwege corona annuleren en in de eerste helft van 2021 vonden er ook geen Johanniter vakanties plaats. Omdat we onze gasten niet opnieuw wilden teleurstellen waren we bovendien heel terughoudend in het bekendmaken van de vakantieplannen voor de tweede helft van het jaar.

Maar sinds kort gaat het in Nederland de goede kant op, het aantal besmettingen neemt af, het grootste deel van de bevolking is ingeënt en het sociale leven komt beetje bij beetje terug. Eindelijk konden we onze vakantiegasten het bericht sturen waar velen al zolang op hadden gewacht: u kunt zich aanmelden voor een van de vier Johanniter vakantieweken die in het najaar worden georganiseerd!

Veel van onze vakantiegasten hebben zich direct opgegeven, maar gelukkig zijn er ook nog plaatsen vrij. Het gaat om de volgende data en locaties:

• 11 – 17 september: Het Bosgoed in Lunteren, 26 gasten, 26 vrijwilligers, prijs € 850
  • 23 – 29 oktober: Het Bosgoed in Lunteren, 26 gasten, 26 vrijwilligers, prijs: € 850
  • 31 oktober – 5 november: Hotel Spelderholt in Beekbergen, 18 gasten, 18 vrijwilligers, prijs: € 750
  • 13 – 19 november: Hotel IJsselvliedt, 18 gasten, 18 vrijwilligers, prijs € 750

Daarnaast organiseren we twee korte vakanties rond de feestdagen in december die kosteloos worden aangeboden aan alleenstaande ouderen die zelf geen vakantie kunnen betalen. Met deze vakanties kunnen alleen gasten mee die door Johanniter Nederland worden uitgenodigd.

Voor alle vakanties geldt dat we nog vrijwilligers kunnen gebruiken. Dus schroom niet om ons te bellen (070 – 364 99 20) of te mailen (info@johanniter.nl) als je hier meer informatie over wilt.