Home > Nieuws > Binnenkort: online Johanniter kerstviering

Binnenkort: online Johanniter kerstviering

15 december 2020

Gisteren vonden de opnames plaats voor een online Johanniter kerstviering. Deze viering is tijdens de kerstdagen op elk gewenst moment online te bekijken. Met alle beperkingen van dit moment willen we mensen bemoediging en warmte bieden.

De viering is opgenomen in de sfeervolle Dorpskerk in Blaricum en bevat onder andere prachtige woorden van dominee Joost Röselaers, kerstverhalen en koorzang. De inhoud is toegankelijk voor een breed publiek. We richten ons op vrijwilligers, bewoners en cliënten van zorginstellingen en alle andere belangstellenden.

Uiterlijk 21 december is de link naar de opname van de kerstviering te vinden op onze website.

We hopen via deze weg veel mensen een gevoel van samenzijn en een mooi moment te kunnen bezorgen!