Home > Nieuws > Veel zon en veel plezier op vrijwilligersdag

Veel zon en veel plezier op vrijwilligersdag

28 mei 2018

Op zaterdag 26 mei bezochten ruim 300 Johanniter vrijwilligers de jaarlijkse vrijwilligersdag. Dit keer werd deze gehouden bij Paleis Soestdijk. Het was een stralende dag in alle opzichten. Ook al duurde de reis voor sommigen wat langer dan gepland door problemen met het OV en op de weg, bij aankomst belandde men direct in een feestje.

Iedereen kreeg een knapzak, gemaakt met een Johanniter handdoek met daar in de lunch en consumptiebonnen voor het café in de Oranjerie. Ongeveer elke tien minuten startte een nieuwe rondleiding door het Paleis. Ervoor of erna konden mensen zelf door de prachtige tuinen wandelen, iets drinken bij de Oranjerie en het gezellig hebben met elkaar.

De tweede helft van de middag werd gehouden in de nabijgelegen Emmakerk. Hier stond een uitgebreide high tea klaar. Bij vertrek kreeg iedere vrijwillig een zakjes lathyrus zaad mee; de lievelingsbloemen van Prinses Juliana.