Home > Nieuws > Nieuw: Onno van Brussel

Nieuw: Onno van Brussel

31 januari 2019

Per 2 januari hebben we een nieuwe collega op het kantoor van Johanniter Nederland in Den Haag: Onno van Brussel.

Onno komt ons team drie dagen per week versterken, op de andere twee werkdagen is hij verzekeringsadviseur bij de ANWB. Een bijzondere combinatie, zou je wellicht denken, maar Onno is iemand met een breed pallet. Zo werkte hij eerder 25 jaar in het vastgoed en is hij daarnaast bestuurslid van stichting van der Toorn. Dit is een protestants christelijke stichting die zich richt op doelen op maatschappelijk, kerkelijk en cultureel terrein. Zo steunt de stichting onder andere een aantal aangepaste vakanties. Dit heeft overduidelijk raakvlakken met Johanniter Nederland. Bovendien is Onno een echt ‘mensen-mens’ en daarmee past hij uitstekend bij onze organisatie, waar mensen het uitgangspunt zijn.

Onno zal zich zich samen met Albert Star Busmann bezighouden met de organisatie van de Johanniter vakanties. Een uitdagende klus nu we in 2019 starten met een aantal nieuwe vakantievormen. Daarnaast neem Onno een aantal officemanagement-taken op zich en de kans is groot dat hij de telefoon opneemt als u ons kantoor belt.