Home > Nieuws > Nieuw: Johanniter vakantie app

Nieuw: Johanniter vakantie app

01 februari 2022

Hard gewerkt aan de voorbereidingen en toen werd hij vorige week gelanceerd: de Johanniter vakantie! Een geweldige stap voorwaarts: met deze app hebben vrijwilligers die een Johanniter vakantie begeleiden toegang tot alle informatie die zij nodig hebben, voor tijdens en na de vakantie. Verder bevat de app instructiefilmpjes, vakantieverhalen, nieuws en achtergrond en nog veel meer. En niet te vergeten: de app geeft vrijwilligers de mogelijkheid om laagdrempelig contact met elkaar te onderhouden.

We realiseren ons dat het voor sommige vrijwilligers best een drempel is om met zo’n app aan de slag te gaan. We zijn dan ook enorm trots dat het overgrote deel na een week al is aangehaakt en openstaat voor deze nieuwe manier van samenwerken!