Home > Nieuws > Johanniter vakanties 2021

Johanniter vakanties 2021

02 maart 2021

Toen in 2020 de Coronacrisis uitbrak, werd al snel duidelijk dat we de Johanniter vakanties die in het voorjaar zouden plaatsvinden, moesten annuleren. Met pijn in ons hart, want we gunden al onze lieve vakantiegasten de vakantie waar ze zo naar uitkeken.

Gelukkig hadden we ook vakanties in de zomer, het najaar en de winter gepland. Het liep anders. Wie had toen kunnen bedenken dat we een heel jaar geen vakanties zouden kunnen organiseren?

We hopen van harte dat we onze reguliere activiteiten in de loop van 2021 weer kunnen oppakken. Voor onze kwetsbare doelgroepen zou het fantastisch zijn als ze weer uitstapjes kunnen maken, met vakantie kunnen gaan of mee kunnen doen aan groepsactiviteiten.

We durven ook weer aan Johanniter vakanties te denken. We organiseren in 2021 niet drie, maar vier traditionele vakantieweken voor ouderen. Het aanbod voor jonge kinderen uit kansarme gezinnen is uitgebreid tot twee lange weekends in de zomervakantie. En de kerstvakantie voor eenzame ouderen met weinig financiƫle draagkracht zal in eenzelfde vorm rondom de jaarwisseling plaatsvinden. Voor alle zekerheid zijn alle vakanties in de tweede helft van het jaar gepland.

In de loop van het voorjaar zullen wij bekendmaken welke vakanties daadwerkelijk door zullen gaan. We hopen natuurlijk dat ze allemaal kunnen plaatsvinden!