Home > Nieuws > Eerste Johanniter vakanties geannuleerd

Eerste Johanniter vakanties geannuleerd

24 maart 2020

We hebben voorlopig te maken met verscherpte maatregelen ten aanzien van contact. En dat betekent helaas dat onze eerste twee Johanniter vakanties van dit jaar niet kunnen doorgaan.

Vakantieweekend Imminkhoeve, 15 mei t/m 18 mei: GEANNULEERD

Vakantieweek Imminkhoeve, 30 mei t/m 5 juni: GEANNULEERD

Onze gasten worden dit weekend per brief hierover geïnformeerd. Wij vinden het heel verdrietig om hen te moeten teleurstellen. Zij leven vaak het hele jaar naar de vakantie toe. Daarom zullen we aan de mensen die nu hun vakantie mislopen extra aandacht besteden met onze belservice.

De Johanniter belservice is vorige week opgestart om iets voor onze vakantiegasten te kunnen betekenen in deze geïsoleerde, zware tijden. Vrijwilligers van de Johanniter vakanties onderhouden via de telefoon contact met één of meerdere vakantiegasten. De vrijwilliger belt dan geregeld naar de afgesproken gast(en) voor een praatje, aandacht, interesse en een luisterend oor.

Hopelijk wordt de situatie op niet al te lange termijn weer beter.