Home > Nieuws > Wij zoeken een nieuwe collega!

Wij zoeken een nieuwe collega!

29 januari 2018

Vacature Algemeen medewerker Johanniter Nederland

Johanniter Nederland is een stichting die zich inzet voor mensen in onze samenleving die om welke reden dan ook kwetsbaar zijn. Dit kunnen oude of zieke mensen zijn, maar ook dak- en thuislozen of mensen die vanwege een andere oorzaak ondersteuning nodig hebben. Ons doel is ontzorgen, plezier bieden en voorkomen van eenzaamheid. Dit doen wij met de hulp van ongeveer 3.500 vrijwilligers.

De vrijwilligers zijn actief in lokale vrijwilligersgroepen in zorg- en welzijnsinstellingen, bij vakantieweken voor ouderen met een beperking en bij diverse losstaande projecten. Al deze activiteiten worden ondersteund en gecoördineerd door ons kantoor in Den Haag. Dit doen we met een klein team van enthousiaste professionals.

Per direct zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.

Functie-inhoud:

Je verzorgt diverse administratieve en andere kantoorwerkzaamheden. Denk hierbij aan het afhandelen van (digitale)post, beantwoorden van de telefoon, agendabeheer, maken van afspraken, ontvangen van bezoekers, het behandelen van de e-mail en het verzorgen van de correspondentie.

Daarnaast ondersteun je de directeur. Je plant haar afspraken en bent haar rechterhand.

Ook ondersteun je de lokale vrijwilligersgroepen. Dit betekent dat jij het aanspreekpunt bent voor alle vrijwilligerscoördinatoren van onze groepen. Je regelt sommige bijeenkomsten, zorgt voor een correct adressenbestand van de vrijwilligers, verwerkt alle wijzigingen in ons systeem en je verzorgt verzending van het vrijwilligersblad.

Tot slot helpen wij elkaar bij afwezigheid, omdat we met een klein team zijn.

Jouw profiel

Je bent een maatschappelijk betrokken organisatietalent. Je vindt het leuk om met uiteenlopende groepen mensen te werken. Je kunt goed plannen en je werkt nauwgezet. Je kunt goed met Windows en een CRM systeem overweg. Je beschikt over goede communicatieve mondelinge en schriftelijke vaardigheden. Je bent representatief, zowel in voorkomen als in woord en geschrift. Je werkt graag zelfstandig en bent initiatiefrijk en flexibel. Uiteraard heb je affiniteit met vrijwilligerswerk. Daarnaast zoeken wij iemand met een MBO werk- en denkniveau.

Dit bieden wij

Je gaat aan de slag in een veelzijdige functie in een organisatie die in beweging is. Je werkt samen met een klein team van hardwerkende en gemotiveerde collega’s. Het betreft een functie voor 24 uur per week. Wij zoeken iemand die per direct kan beginnen. Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring.

Solliciteren

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Georgea Enthoven,

telefoon: 070 – 364 99 20. Je CV en motivatie ontvangen wij graag vóór 15 februari 2018. Je kunt deze sturen naar: info@johanniter.nl.

In het kort

Aantal uur: 24 uur

Periode: Per direct

Dienstverband:Tijdelijk, met kans op verlenging.

Locatie: Den Haag

Branche: Charitatieve instelling

Voertaal:Nederlands

Functie-eisen:

Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie

MBO werk en denkniveau

Aantoonbare, relevante en recente werkervaring als ondersteuner

Zeer goede kennis van de Nederlandse taal

Bekwaam in Windows en CRM systemen

Nauwkeurig en een hands on mentaliteit

Woonachtig in de regio Den Haag