Home > Nieuws > Wij zoeken acteurs!

Wij zoeken acteurs!

08 mei 2018

Voor het Johanniter Schoolplein (het ondersteuningsprogramma voor vrijwilligers) worden onder andere filmpjes gemaakt. Zo hebben we een aantal filmpjes gemaakt over thema’s die door zorggroep Amaris zijn aangedragen. Deze filmpjes zijn te vinden op deze website (onder de knop Johanniter Schoolplein) en mogen door elke Johanniter vrijwilligersgroep gebruikt worden.

We gaan nu ook filmpjes maken op verzoek van zorggroep DSV|Verzorgd Leven. Hiervoor zoeken wij nog acteurs. Wat wij nodig hebben zijn mensen die ervaring hebben als (trainings)acteur of die om een andere reden denken hiervoor geschikt te zijn. Deze acteurs spelen de hoofrollen in de filmpjes. Denk hierbij aan de rol van vrijwilliger, mantelzorger, bewoner van een zorginstelling. De figuranten komen van de locatie waar wij filmen. De acteurs werken op vrijwillige basis. Om een idee te krijgen van het soort filmpjes kunt u kijken op deze website onder de kop Johanniter Schoolplein/filmpjes.

Omdat de eerste volgende filmpjes gemaakt worden in de regio Katwijk/Lisse, zoeken wij nu vooral mensen uit deze regio. Maar ook als u elders in het land woont, nodigen wij u van harte uit om u aan te melden als acteur, want in de toekomst volgen vast nog meer filmpjes!

Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar Katinka Kersting (kersting@johanniter.nl). Vermeld hierbij uw naam, leeftijd, woonplaats, ervaring en/of motivatie.