Home > Vakanties > Weekend met zorg

Weekend met zorg

Even er tussenuit

De vakantie

Als u zorg nodig heeft tijdens uw vakantie en u vindt een hele week te lang, dan kunt u ook een lang weekend met ons mee. De invulling van dit vakantieweekend is echter enigszins anders dan bij de traditionele vakantieweken. Er is bijvoorbeeld geen dienst op zondag. Wel worden er natuurlijk allerlei leuke uitstapjes en activiteiten gepland.

De zorg

Bij deze vakantieweken kunnen mensen met een lichte tot zware zorgvraag mee. Overdag staat een team van Johanniter vrijwilligers klaar om u te helpen en te begeleiden. Deze vrijwilligers leveren geen zorg. Als u in uw dagelijks leven (thuis)zorg heeft, dan kan deze zorg in de meeste gevallen voor u op de vakantielocatie aangevraagd worden. De zorg wordt geleverd door een lokale thuiszorgorganisatie. Eventuele kosten hiervan zijn niet bij de reissom inbegrepen.

30 augustus t/m 2 september: De Rijper Eilanden, De Rijp

De Rijper Eilanden, De Rijp

Data: 30 augustus t/m 2 september 2019
Groepsgrootte: 18 gasten, 10 vrijwilligers
Prijs: € 350,-

Hotel de Rijper Eilanden is een prachtige uitvalbasis voor allerlei uitstapjes in de Zaanstreek. Bij het hotel is ook een rolstoeltoegankelijke fluisterboot. Varend langs pittoreske dorpen en buurtschappen heeft u een echte ‘terug in de tijd-ervaring’. Het hotel is goed aangepast voor mensen die zorg nodig hebben/en of minder mobiel zijn en de centrale ruimtes zijn gezellig. U slaapt alleen op een kamer tenzij u aangeeft een kamer te willen delen.