Home > Vakanties > Kerstvakantie

Kerstvakantie

Voor alleengaande ouderen

De vakantie

Wilt u graag de kerstdagen doorbrengen in gezelschap? Wij organiseren voor u deze sfeervolle en stijlvolle kerstvakantie op een prachtige locatie. De vakantie zal in het teken staat van ‘Aandacht’; voor elkaar en voor de mooie en goede dingen in het leven. Zo staat er op beide kerstdagen een uitgebreid diner op het programma. Daarnaast zullen er passende uitstapjes gemaakt worden. Denk aan een bezoekje aan een kerstmarkt of een tocht met een verwarmde huifkar. En tussendoor zorgen we met elkaar voor een warme sfeer op de locatie, door bijvoorbeeld samen een spelletje te doen, kerststukjes te maken of naar muziek te luisteren.

De begeleiding

Deze vakantie richt zich op mensen die mobiel zijn en zich zelf kunnen redden bij de dagelijkse verzorging. De vrijwilligers die meegaan zijn er om alles te organiseren, te koken en u te begeleiden bij de activiteiten en de uitstapjes.

23 t/m 27 december: Havezate Den Alderdinck, Laag Zuthem

Havezate Den Alderdinck, Laag Zuthem

Data: 23 t/m 27 december 2019
Groepsgrootte: 20 gasten, 10 vrijwilligers