Home > Steun ons > In natura

In natura

Stel uw huis beschikbaar!

Onder de noemer Levensvreugde organiseren we kleinschalige activiteiten voor kwetsbare groepen in de samenleving. De bijeenkomsten worden gehouden op mooie locaties die geen ‘zorguitstraling’ hebben. Bijvoorbeeld een monumentaal pand, een indrukwekkende tuin, een bijzonder kantoor. Op die manier is het voor deelnemers niet alleen een ontspannende activiteit, maar gaan ze bovendien ergens naar toe, waar ze normaal niet zo snel zullen komen.

Beschikt u over een bijzondere locatie? Door deze incidenteel open te stellen voor het project Levensvreugde kunt op een laagdrempelige manier veel voor anderen betekenen. Het gaat om groepen van tien tot veertig personen. De frequentie van de bijeenkomsten varieert van eenmalig tot wekelijks. Johanniter Nederland zorgt voor de organisatie en de uitvoering, u stelt alleen de locatie ter beschikking. De activiteit zal afgestemd zijn op de doelgroep, de ruimte en uw wensen. Tijdens de activiteit is de inboedel verzekerd. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met <invullen>.

.