Home > Nieuws > Met vlag en wimpel geslaagd

Met vlag en wimpel geslaagd

15 september 2016

Johanniter Nederland is lid van de Nederlandse Branchevereniging Aangepaste Vakanties (NBAV). Deze organisatie behartigt de belangen van organisaties die actief zijn op deze markt en van consumenten die van hun diensten gebruik maken.

Op vakantie gaan met een beperking vraagt om een goede voorbereiding. Zowel de vakantiegangers, de partners, de familieleden of bijvoorbeeld de zorginstelling willen zeker weten dat alles goed geregeld is. Boeken bij een van de aangesloten leden van de NBAV, betekent kiezen voor de volgende garanties: kwaliteit, betrouwbaarheid en duidelijkheid.

Om lid te mogen worden van de NBAV moet een organisatie voldoen aan een lange reeks kwaliteitscriteria. Dit wordt getoetst door een externe keuringsinstantie. Na goedkeuring mag een organisatie het NBAV-keurmerk dragen.

Johanniter Nederland heeft dit keurmerk al jaren, maar zoals bij elk keurmerk wordt er periodiek getoetst of de organisatie nog steeds aan alle eisen voldoet. Deze keuring is onlangs gedaan en we zijn er glansrijk voor geslaagd. Een kwaliteitsgarantie voor mensen die een vakantie bij ons boeken.